Sjuk

Har varit dålig hela veckan, men igår efter lunchen så bestämde jag mig.
Jag stannade hemma efter lunchen.
Och hela dan idag har jag också varit hemma å varit sjuk,
med feber,lite hals ont och huvudvärk..=(
Hoppas det släpper snart iaf.
Hatar å vara sjuk.
Idag ska vi självklart kolla på Idol! =) Fast först är det sjukhuset och sen zappa över te 4:an.
Fredag imorgon, varit en riktigt seg vecka.
Ibland går det jätte fort, och ibland undrar man om tiden stannat.
I helgen så har vi inte bestämt ngt. Måste tvätta ngn dag, så de ska upp på listan iaf.
Men annars så blir det nog bara lugnt och skönt..=)
Vad har ni för planer i helgen?
/S

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tråkigt att bli sjuk, Är väl bara jag som är så dum och jobbar fast jag är sjuk...



Själv ska jag jobba i helgen och sen har jag inget planerat :D

2008-09-12 @ 13:19:56
Postat av: Sara

Jag var också då dum i veckan, men i torsdags så orkade jag inte jobba längre. Man blir ju aldrig frisk då.

Jobba i helgen kan ju inte vara så kul.=) Men de ger ju bra betalt!

2008-09-13 @ 12:03:30
URL: http://sastbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0