Lussekissemiss bak! :)

Jaha, dagarna bara flyger förbi när jag inte bloggar.
Känns rätt meningslöst att hålla på och säga varför jag inte bloggar, ni som ändå känner mig ni vet ju vad jag gör och inte gör.
Men kan ju säga att det är rätt mycket nu, mycket om sånt som jag verkligen inte vill dela med mig till omgivningen.

Men det löser sig det med! :)

Förutom ^^ så har det inte hänt så mycket annat, idag är Lucas lite febrig så jag hoppas att det bara är tänderna i överkäken som är så efterlängtade!
Efter månader med dreggel kaskader så känns det som det är dags att dom kikar ner nu.

Lill plutten som redan har hunnit börjat bli 8-månader och kröp upp på sina första trappsteg igår kväll. :)
Satt bara bakom honom och höll händerna uppe ifall han skulle tappa greppet och ramla, men det gjorde han inte! Han var så fokuserad på att krypa upp till sin pappa som låg på golvet. :D
Jag har sagt länge att han antagligen kommer att kunna gå till jul, med lite hjälp då. Och så som det ser ut, så har jag kanske haft rätt hela tiden. :)

Resten av dagen ska spenderas hemma hos syster och systerdotter. Hörde ngt om Lussekissemiss bak ;)
Och senare så blir det lite smyckekväll! :D Ska kolla in ett grymme halsband som jag har fått se bild på, och är det lika läckert som det lilla smakprov jag sett, så ska det läggas en beställning så det pryder min hals sen! :)

Nu kallar Lucas som sovit sin eftermiddags nap, sen kallar duschen.

Hoppas ni haft en bra och trevlig helg & 2:a advent!



^^ Fredriks smeknamn på Lucas. ;)
Kolla vad som står på nappen, och jag lovar.
Dom används enbart hemma! :)

All kärlek till er som läser och kollar om jag uppdaterat, även om jag är seg och inte gör det varje dag!

/S

Kommentarer
Postat av: Eva&Thord

Lille snoppen...har verdens vakreste öyne...:)) <3

2009-12-07 @ 12:26:32
Postat av: anna

hahaha den nappen var ju grym! söt han e!!

2009-12-07 @ 12:27:46
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0