Uppdatering!

Som vanligt så tar det lång tid innan jag uppdaterar.
Har varit inne några gånger och ska börja skriva, men så dyker ngt annat upp.
Och så blir det ändå inget. :)
Hos oss är det som det var sist, allt är helt okej.
Inte har det hänt så mkt heller.

går så firade jag och älsk hela 4 år tillsamans. ♥
Tiden har gått så fort! Det känns som om det var igår som han mötte upp mig på Arlanda. :)
Dom bästa åren i hela mitt liv. ♥



Du gör mig så lycklig Fredrik.
Jag älskar dig utav hela mitt hjärta. Nu & föralltid

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad skulle man gjort utan sig familj..=) Tur vi har så fina killar =) Kram

2009-12-17 @ 13:03:26
Postat av: Karin

Ni är så gulliga :-)

Kramar

2009-12-17 @ 14:28:01
Postat av: Sara

Tack gumman! :) Kramis!

2009-12-18 @ 10:42:18
URL: http://sastbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0