....

Ibland kan tystnaden vara den bästa...
Har suttit i telefon nu på morgonen med både veterinär och barnmorska.
Så dagen kunde ju börjat bättre om man säger så.

Det hela började med att jag hörde att ngn kom in i sovrummet och hulkade.
Utan att jag ens hinner reagera på vad jag gör, så har jag kastat mig från sidan och över till andra sidan av sängen, på mage för att nästan lägga mig ner på golvet och mota bort en katt från mattan som hon håller på och ska spy på.

Gick sen upp och tog reda på spyan. Kunde ju självklart inte somna om efter det, så det var ju lika bra att gå upp.
Satte på lite kaffe och fixade i köket lite.
Går in i sovrummet för att väcka Fredrik, och då står Snuff där och krafsar över ngt i Fredriks mys byxor.
Fatta genast vad det handla om, och mycket riktigt.
Hon hade pissat i hans byxor!!!
Detta fick ju liksom humöret att dimpa ner i backen rätt så fort!
Tog rätt på det med, för att sen se att hon gjort samma sak fast på min sida av sängen! På en kudde!
Jag blir galen!!!!!
Iaf, fick ringt till vet, för att "prata" av mig och få ngr råd. Då hon pissade på en mjuk sov korg som dom har häromdagen också.
Rådet är : Härda ut.
Hon gör tydligen detta för att hon är stressad av att vi snart får en bebis, vi ska flytta plus att vi har en ny kattsand.
Så just nu är det lite för mycket för våran lilla tjej.
Bara att ge henne lite kattmynta, extra mycket kel, och byta tillbaka till den gamla kattsanden. Och härda ut.

Så idag ska jag försöka tvätta om det finns en tvätt tid ledig. Måste ju tvätta det hon pissat på, eftersom jag ska åka till Göteborg imorgon.

Så nu ska jag lägga mig och mysa lite med hårbollen. Innan jag börjar med tvätten.

/S

Kommentarer
Postat av: Anna

hur gick d med magen då??? hoppas d går bra för er imon nu då.. Kram

2009-02-23 @ 22:58:47
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch, stackare. Har det hjälpt nu da? Eller kissar hon fortfarande överallt? Hur är det med magen?

Med mig är det bra, kan dock inte sova om nätterna =( Massa kramar

2009-02-24 @ 07:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0