FYND!!

ÅH JAG HAR FYNDAT PÅ IKEA!
Jag och syrran gick ju självklart och kollade på fyndet när vi var på ikea idag, och tur var ju det! =D
För två st såna här fick följa med hem!

1 sån här kostar 4795:-  Så summan skulle ju egentligen bli 9590:- för 2st.
MEN det har jag inte betalat! =D

Jag har köpt 2st, för 400:-!!!!!=D =D =D =D
Helt sjukt! Det enda som är "fel" med dom, är att dom är lite skitiga, och att skinnet är lite "torrt", och behöver putsas upp med skinntvätt och balsam! Men det är ju en piece of cake! =D


Så dessa står nu hemma hos mams och paps fram tills vi flyttar ner! =)

Imorgon ska jag iaf åka hem igen tåget går 08:42, ska till BM kl 16:00. Så imorgon blir det en relativt tidig dag igen!

Så nu ska jag gå ner och gosa med Mams & Paps. ♥

/S

Kommentarer
Postat av: Anna H

dom va ju as snygga.. å BILLIGA =) hoppas allt e bra kram

2009-02-28 @ 15:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0