Good moooorning!

Tjolahopp tjolahej!
Här i underbara Karlskoga är det minus grader ute, klarblå himmel och strålande sol.
Men tänk om den där j*vla snön bara kunde försvinna!
Ye ye.
Sitter i sängen och äter lite frukost, har varit hungrig sen jag var uppe på toa i natt.
Så det fick bli en rejäl frukost idag! =D
Ska strax dra på mig lite kläder och traska iväg till lasarettet och lämna lite prover.
Sen ska jag ringa runt tll en massa ställen när jag kommer hem. Låter det bra Mamma? ;-)
Ska ev fortsätta med garderoben idag också, om inte ngt annat dyker upp.
Men nu ska jag lägga på ett kol och fixa till mig lite!
/S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter bra:)))

2009-02-09 @ 12:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0