Listan är snart

Avklarad.

*Varit hos läkaren.
*Ringt till försäkringskassan och bett dom skicka hem blanketter om föräldrapenning och om Fredriks 10 pappa dagar.
*Ringt och bokat tid hos Social förvaltningen om faderskapsintyget, ska dit imorgon kl11 och skriva på.
*Pratat med våran nya hyresvärd och "bokat" en tid och dag till nästa vecka.
*Kollat upp tågresor till och från Göteborg till nästa vecka. Får träffa min älskade mams på tisdag! ♥

Så nu väntar jag på att min läkare härifrån ska ringa till mig och berätta vad som ska göras och när.
Kommer att få åka in till Örebro istället och få höra vad dom säger.
Eftersom min njure är förstorad, samt att jag har så ont så vet dom inte här i Karlskoga vad dom kan/ska göra mer.
Så nu blir vi skickade till spec mvc inne i Örebro.
Men det löser sig alltid! =) Ingen idé att hänga läpp och oroa sig i onödan. Inte bra för varken mig eller bebis att stressa upp sig!
Så nu tar vi det lugnt och vilar lite ist. =)

Lägga sig på soffan under täcket och planera våran bebis rum i huvudet kan jag göra istället.. =D *fniss*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0