Måndag,måndag, måndag!

Och jag har tråkigt!
Sååå tråkigt!
Hade jag haft lådor, hade jag kunnat packa. Men icke.
Har funderat på att baka ngt, men det har inte gått längre än till en tanke.
Får väl se om jag hittar på ngt. Kanske cupcakes? =)
Imorgon ska jag iaf till läkaren och höra domen om min njure, som tydligen inte vill sluta göra ont?
Hoppas dom kan göra ngt åt det!
Bebis i magen har iaf blivit mkt starkare! Ibland kan det även synas på magen att ngt buktar ut, trycker man där med fingret då så *vips*  försvinner det lika fort! =)
Våran älskling. ♥
Som vi längtar efter dig! =)


Kommentarer
Postat av: emelie

linneasskafferi.blogg.se



kolla hennes blogg,hon har massa bra tips på cupcakes och bakeri! ;D

2009-02-16 @ 16:51:00
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0