Ny dag och

Inga nya saker att göra.
Idag sov vi förvånansvärt läääänge!
Visst det blev rätt sent igår, men jag tror aldrig att jag har sovit till kvart i 2.
Iallafall inte när man inte har drukit en droppe eller varit ute och festat till tidiga morgonen.
Visst att man är extra trött pga kiddo i magen som håller på hela tiden. Sen är det väl bara bra att man vilar och sover så mkt som möjligt nu, så man är pigg å fräsch inför förlossningen.

Annars så händer det väl inte så mkt idag, och inte imorgon heller.
Ska åka till Göteborg på tisdag morgon, kolla på våran nya lya och skriva kontrakt.
Ska bli riktigt gött att ha de klart. =D
För efter det är vi inte "bostadslösa" vilket vi ändå är nu! ;-)

Nu ska jag mysa med min Tuffe!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0