Ring,ring..

Massa ringande hit och dit. Fram och tillbaka. *suck*
Och ändå så blir det inte så som man vill, kanske bara är att gilla läget och fortsätta så som man gjort innan.
Det löser sig.
*
 
Lappmöglet är iaf ett faktum som faktiskt inte kommer att förvinna över en natt, oavsett hur mkt man vill.
I det stora vita höghuset bor iaf vi! Ett tag till. ;-)
  Snuff diggar värmen som är i fönstret av solen! 
 
 Och Tuffe diggar flyttkartonger. =D


Nu ska jag lägga mig och vila, då bebis bråkar och trycker på mitt revben heeeela tiden. ♥ Ibland kan man nästan tro att bebis ska flytta ut ifrån magen, det kan iaf se ut så när man tittar på magen. =)
Sen ska jag diska och kanske även sladda ett varv med dammsugaren.
/S

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tjenare



Fina vinterbilder du tagit.



Ska ni flytta till större ? I Samma område ?



Hoppas allt är bra med er, Ha det



2009-02-09 @ 16:38:25
Postat av: Sara

Svar till Tobbe.

Tack så mkt!=) Nej, vi ska flytta ifrån stan till Göteborg. Så vi flyr Karlskoga.. ;-) Allt är fin fint här! Hur är allt med dig?

2009-02-09 @ 17:30:24
URL: http://sastbro.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Åfan blir det fly stan, Det är rätt många som gör det tyvärr och det slutar väll med en död stad full med gamlingar haha.



Jag hade nog gjort det samma om jag inte hade jobb och flickvän här men men så kan det vara.



Jo då här är det allt bra men vill få sommar blir så deppig av mörkret...



Ha det gött...

2009-02-09 @ 18:01:08
Postat av: ulrika

mysigt med snö. vart i gbg ska ni flytta?

2009-02-10 @ 14:58:38
Postat av: Sara

Till Ulrika.

Visst är det mysigt med snö, till jul&nyår. ;-) Vart i gbg det blir, vill jag vara lite hemlig med ett tag till. =)

2009-02-10 @ 16:56:39
URL: http://sastbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0