Det är ett faktum

Tristessen! Usch!
Jag hatar att inte ha ngt att göra! Visst, det hade varit skönt att gå ut och gå lite, men det vågar jag inte.
För här i Karlskoga så vet dom tydligen inte hur man plogar på bästa sätt!
Så det ligger en massa snö som har blivit is på gångbanorna. Även på vägen precis utanför huset där vi bor är det samma sak. IS!
Varje gång jag och Fredrik kommer hem och vi ska gå in från P-platsen så får jag hålla mig i honom så jag inte dimper ner i backen.
För jag är en "True Bambi on ice" , och eftersom man är lite framtung nu ;-) så skulle det inte förvåna mig ett dugg om jag landar på bebis magen! Och det tänker jag inte ens riskera!
En annan sak som stör mig just nu, är den där snön som ALDRIG verkar vilja försvinna! Varken från marken eller det som faller från himlen!
Det hade varit härligt med lite värme nu, typ vår värme!
Usch vilket negativt inlägg det blev!
Men det bjuder jag på!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0