Hemma igen!

Nu va vi hemma igen efter en dag i garaget! =)
Tiden gick för tok för fort som vanligt, det känns aldrig som att man får ngt gjort.
Även om man får gjort rätt så mkt, så ser man det aldrig på samma sätt.
Lte skumt de där..
Har lagat lite käk nu när vi kom hem, fick bli Sjömans gryta för det ville älsk ha..=)
Så nu står den och puttrar på spisen och är snart klar! *mums!*
Sen blir det en film och lite mys!
Imorgon är det jobb igen - INTE skoj!
Men man kanske kan försöka "hålla ut" i 3 dar...
Ska ju iofs ner till Götlaborg på Fredag. ♥
Fick reda på att min syster Anna med familj kommer vara där nere då med..
*Trevligt* =)
Ska även fira min gamla gubbe till pappa den helgen! ;-)


Sen vill jag passa på att gratulera min syster Anna på hennes 30-års dag! =)
Grattis Grattis!


Hipp Hipp Hurra! =D


Nu ska jag mysa lite innan maten! =)
Todels!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0