Lördag morgon

Och jag kunde inte sova längre än till halv 9.
Magen började kurra av hunger!
Det märks att man får in vissa mat tider och så-speciellt när man jobbar-
Annars har det inte hänt så spec mkt, har jobbat och jobbat- och jobbat lite till.
Idag ska vi ner och fixa klart det sista på en kompis bil, sen är det dags för lack på den! Ska bli riktigt SKÖNT!
För då kan man börja dra ner på tempot lite, märks ju att man inte är ngn elit lackerar lärling i kroppen längre! ;-)

Allting tar liiite längre tid, men det gör ju inte ngt! Är nog mest jag själv som blir sur - vill ju klara allt själv - inte ha ngn annans hjälp alls! -
Även om Älsk mer än gärna hjälper mig, så kan man ju bli lite putt. För jag är ju inte handikappad, invalid eller dödssjuk.
Jag är ju bara med barn. =)
*
Nu väntar 1 avsnitt med Grey´s och ett med DHW.
Sen blir det till att hoppa i jobbkläderna - och brumma till jobbet i detta skit väder! - snö,blåst och minus är inte så skoj.
VILL ha VÅR!
*
Mamma -
Jag ska slänga upp kort på påslakanet sen, så ska du se hur frunktansvärt sött det var! =)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0