Wakie Wakie?!

Där ligger man i drömmarnas värld, långt borta från all annan verklighet.
Och så "vips!" Så ringer den där väckarklockan.
Kl 05:45
Istället för att snooza lite, som jag annars brukar göra, så försöker jag gå upp med en gång nu ist.
Annars så ligger jag bara och krycker på snooze, tills jag nästan försovit mig..
Så nu ska jag dricka en snabb kopp kaffe, fixa frukosten som ska med till jobbet, och sen försöka få upp Fredrik.
Sen är det jobb som gäller tills 4.
Fast det är ju en sak som är bra med den här dagen- Det är ju Fredag!!=)-
/S

Kommentarer
Postat av: Tobbe

En del har det bra som är ledig under helgerna, Fast jag ska väl inte klaga har ju kvällen vid 11 - 12 draget :D

2009-01-16 @ 12:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0