1 Juli

God morgon!
Här hemma så sover fortfarande lill killen efter att ha tryckt i sig lite mer mat! Men vad gör det? Då kan jag surfa lite och fixa här hemma innan han vaknar! =)

På dagens schema så är det att vara ute i solen som gäller! Ska kanske åka och hälsa på min farmor idag också. Hon kom hem från sjukhuset igår. Så då är det väl bäst att åka och kolla så allt är bra.

Annars så är det nog en relativt lugn dag! Kan vara skönt det med ibland.. ;-)

Nu blir det frulle och kaffe på balkongen!

*tjingeling

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej! På söndag kan jag=) Hoppas på fint väder så skulle vi fota ute. Vi kan vara vart som passar er..Kan även vara här, men blir kanske bökigt för lill killen att åka?! Slottskogen är ju vackert men mycket folk oftast..om ni inte har ont av att folk tittar på så är det ett alternativ..Jag har en hel hög med smultronställen att fota på..men bäst vore kanske om vi skulle vara i närheten av er.

Ta med picknick om ni vill, kan fota det och även fika efter. Annars kan ni ta med klädbyten om ni vill det eller sak som ni vill ha med på fotot. Kram

2009-07-02 @ 21:10:55
URL: http://madelenel.blogg.se/
Postat av: elin

jaa dom är skitbra dr browns flaskor! :) De är dom enda Thea tar dessutom, har testat andra flaskor men nej nej :) kram

2009-07-03 @ 16:26:24
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0