Håll i hatten!

För i Götet blåser det nästan storm! Inte så ovanligt kanske.. ;-)

Igår kväll så blev det bio, vi gick och kollade på Harry Potter & Halvblodsprinsen.
Den fick inte lika bra betyg som alla andra Harry Potter filmer, den som ser den förstår nog vad jag menar.

Idag så blir det till att åka till Allum, och höra vad dom säger om klänningen.
Sen ska det inhandlas en ny dammsugare för den vi har har sugit sin sista dammråtta, och en spikmatta idag.


Eftersom min Herre har lite problem med sin rygg, så tänkte vi testa om det är ngt att ha!
Någon som har en sån här matta som kanske kan berätta vad ni tycker?

Men innan allt detta ^^ kan göras så ska det göras lite hushålls sysslor först..=)

*vinkivink!

Kommentarer
Postat av: charlotta sundh

spikmattor i mitt <3 så skönt ag älskar dom ;)

2009-07-30 @ 12:35:27
URL: http://charlotta90.blogg.se/
Postat av: A

Spikmattorna är jättebra!

2009-07-30 @ 12:35:48
Postat av: Pernilla

hoppas ni gillar den för det gör jag

2009-08-02 @ 13:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0