Hemma

Så där ja..
Då var man hemma igen i härliga Göteborg... Och vet ni vad?
Det är klarblå himmel och inte ett moln så långt ögat kan se, kanske kan bli kanon väder imorgon? Isf, ska jag steka! =D
Vi fick även med oss en med passagerare...=) Anders följde med oss och ska vara här i ett par dagar, så nu kan jag lova er att min karl snackar karlskoga mål så det skriker om det! =)
Veckan har iaf varit riktigt bra i Kga, synd att det regnade så som det gjorde bara, men så är det ibland..Man kan ju inte styra vädet precis.. Så det är lika bra att finna sig i det..




Snart kallar våran härliga säng, men först ska jag hänga upp tvätten som snart är klar, och fixa klart flaskorna till i natt..

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0