Herregud...

För det första..
Jag är inte på krogen... Vi skulle inte gå på krogen. Vi skulle gå ut och äta en bit med några vänner.
Inte bli fulla som svin och vara ute hela kvällen/natten!

Visst det kanske är oansvarligt, då får det vara det! Men man väljer själv.
Om jag och min sambo vill göra ngt med våra vänner som även dom har barn, då gör vi det.

Vi anser inte att detta är oansvarligt överhuvudtaget, och en hel del andra människor håller med!

Och vad spelar det för roll om barnet är mindre än 3månader? Det ska väl vara lika oansvarligt för det? Även om barnet är 3mån eller 1år?!

Att inte människor kan hålla sånt för sig själv, det är nästan lite skratt retande.
Jag skulle ALDRIG yttra mig om ngt sånt till ngn annan som har barn. För jag har INGET med det att göra...
Vad man själv gör med sitt barn,och hur man gör det. Det är ens egna ensak.

Ingen annans..

Jag och Fredrik är bra föräldrar oavsett vad ni andra tycker. Om ni nu då stör er på det så himla mycket. Säg det till någon annan som tar åt sig av det. För det gör inte vi.
VI tycker bara att ni är löjliga som lägger ner så mkt energi om detta!
Avundsjuka eller svartsjuka för att ni inte har föräldrar som ställer upp på det? Vad vet vi.

Vi har iaf den turen att mina föräldrar + min syster mer än gärna passar Lucas.

Så nu sätter jag punkt på detta i min blogg. Kommentarer om detta kommer bara att kastas!

PUNKT!


Kommentarer
Postat av: Malin

Go girl!!! Min son blev 2 månader förra lörda´n och jag håller med dig i varenda ord du skrivit =) Känner mig inte som en sämre mamma för dä =) hehe

2009-06-06 @ 22:55:01
Postat av: emelie

Oj här var det bloggbråk.

Som hannah graaf & anna book. haha..

2009-06-07 @ 11:07:52
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Viveca

Sara, du behöver verkligen inte känna dig träffad av vad de idioterna säger. Alla som känner dig personligen vet vilken fantastisk mamma du är och vet hur mycket tid du tillbringar med din son. Det här är första gången du faktiskt tar och gör någonting för dig själv sen Lucas kom till världen. Du är världens bästa mamma! Idioter rutn om i världen finns det gott om, det är bara att ignorera dom! Puss

2009-06-07 @ 21:44:38
Postat av: Josse

Gumman, klart att ni inte ska känna er träffade..Som sagt, avundsjukan. Klart att man ska få gå ut tillsammans även om man har barn. Och det spelar ingen roll hur gammal barnet är. Ni båda är säkert jätte bra föräldrar OCH ni blir ännu bättre föräldrar om ni går ut och har roligt tillsammans. För det kan behövas. Man måste vårda relationen extra noga när man har barn och göra saker tillsammans. Även utan barnet/barnen. Det kommer vi också att göra. För hur skulle det se ut om man aldrig skulle kunna göra något utan barnet? Att ni har sån tur som har familjen som ställer upp som barnvakt är guld värt..Det är säkert många som inte har det..Stå på dig =) Och ha kul =)Massa kramissar

2009-06-10 @ 12:32:52
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/
Postat av: Anja

Du vet själv när vi lämnade Hugo hos sin farmor & farfar första gången, visst var det jobbigt! Men också så uppfriskande, man fick chansen att samla nya krafter! Du är din sons bästa mamma och det lär ingen kunna ändra på! Lycka till så får vi höras snart :)

2009-06-11 @ 18:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0