JÄVLA NOLLA!!!!

Fick en kommentar av ngn som tyckte att det var "väldigt moget att lämna bort sitt lilla barn för att åka in till stan och käka och dricka lite"

DU, din dumma jävla IDIOT!
DU ska inte komma och säga till mig vad som är moget och inte! För det första så måste man få komma ifrån sitt barn ibland för att ORKA!

Jag har varit borta från mitt barn max 1½timma sen han kom till världen!

Så ta dina jävla moral grejer och stoppa dom så högt upp du bara kan! Och kom inte och säg till mig vad jag ska göra med MITT barn!
Och nästa gång du ska kommentra så kanske du inte ska vara så anonym!

JÄVLA NOLLA!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

måste bara säga att det du skriver är helt rätt.

det e klart att man måste få lämna bort sitt barn till mormor och morfar för att orka med.

du måste oxå få gå ut och ta ett glas vin iblad så ä det bara.

jag har en liten skrutt på 4 månader som oxå har vart hos mormor och morfar korta små snuttar.

stå på dej, klart du ska få gå ut.

han är lika älskad för det..

ha de bra

2009-06-05 @ 10:46:43
Postat av: Sara

Till Anna:

Tack!=) Jag hatar verkligen när andra kommer och säger vad man ska göra.. Man måste ju få komma bort lite, utan att man blir stämplad för det. Tack igen! =)

2009-06-05 @ 10:50:58
URL: http://sastbro.blogg.se/
Postat av: anna

den människan som skrev d kan ju inte ha eget/egna barn.

Man måste få ha lite egentid. Spela roll vad man gör man måste ha d å så e d..



Stå på dig Sara :o)

Jag vet hur d e !!

2009-06-05 @ 14:42:52
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill bara instämma med tidigare skribent. Självklart måste man få komma ifrån ibland. För att man ska orka. Det ger en nya krafter och man blir en bättre förälder. Dessutom behöver barnen lite kvalitetstid med mor- och farföräldrarna för att skapa starka band till framtiden.

Så gå du ut och njut av en stund för dig själv!

Kramar från Johanna- Julias mamma

2009-06-05 @ 15:38:16
Postat av: Madelene

Jävla mes som inte ens kan skriva vem man är om man ska ha åsikter?!

Du gör helt rätt tjejen..Skit i idioten som inte kan skriva sitt namn..fegt.

Gå ut och a kul..man blir en mycket bättre mamma om man bara får kom´ma ifrån någon timma..En sak är ju om du hade lämnat bort honom hela tiden, men så är ju inte fallet. Folk sak inte lägga sig i sånt dom inte vet något om tycker jag.

aUNDSJUKA brukar sånt kallas när folk letar fel..Ni har ju en underbar son och ni är underbar föräldrar..därav stör det nog folk:)

2009-06-05 @ 20:36:51
URL: http://madelenel.blogg.se/
Postat av: charlotta

du gör vad du vill tycker ja . du känner din son bäst . som förälder måste man få unna sig ensamhet någongång. du gjorde rätt <3

2009-06-06 @ 09:14:32
URL: http://charlotta90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0