Svettlurk?

Kanon dag igår! Och trevligt var det med. 
Var hemma hos mams&paps på middag med alla. Den enda som saknades var min syster Anna.

Mamma verkade iaf uppskatta det hon fick av mig. En fin blomma och ett par örhängen. =)
   

Jag fick däremot inget av Lucas, men vem klandrar honom? Lite svårt för en 8 veckors bebis att springa i affärer! =P

På dagens schema ska jag först och främst hänga upp en tvätt som ligger i tvättmaskinen, klicka igång diskmaskinen, och sen gå ut och sola! =)
Ni som har sett mig den senaste tiden vet ju att jag har en sån SNYGG bränna! Alla är riktigt avundsjuka på den..=D
Eller inte...
Jag måste iaf bli av med den omgående. Jag ser inte klok ut när jag har klänningar på mig, så just nu är sjalar mina bästa kompisar. Men när det är sommar värme ute så blir det svettigt kan jag lova er! =)
Senare under dagen ska jag åka in till stan för att fixa klart mitt hår. Ska bli så gött! =D

Men innan jag kan göra ngt utav det som står där ^^ så måste jag mysa lite med min goa älskling som ligger brevid mig i soffan och pratar och sprattlar! =D

Kommentarer
Postat av: Lina

Undrar hur Andreas bidrog eftersom alla var där utan Anna? ;-)

2009-06-01 @ 15:04:44
Postat av: Sara

Haha! Det tänkte jag inte ens på.. =)

2009-06-02 @ 12:02:59
URL: http://sastbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0