Tack tack!

Tack så mycket för uppbackningen på mitt förra inlägg!
Känns skönt att veta att jag inte är den enda som tycker att det är helt okej att kunna lämna bort sitt barn till sina egna föräldrar utan att behöva vara orolig.

För mig känns detta extra bra att kunna göra det. För jag vet att jag blir en mycket bättre mamma till Lucas om jag får en paus ibland...
Och tydligen är jag inte ensam om att känna så här heller. =)

Så tummen upp till er andra mammor som skrivit!
Och glöm inte att alla har rätt till att ta en paus! =)
Kram till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Pingy

Att få en paus är att t.e.x ta en promenad eller åka och kanske handla en sväng. Inte gå på krogen när barnet är under 3månader.

2009-06-06 @ 16:00:21
Postat av: Anna

Håller med till fullo! Man går INTE på krogen när ens unge är 3 månader! Det är oansvarigt!

2009-06-06 @ 18:43:08
Postat av: Malin

Du känner nog inte ens Sara och vet inte ens hur ansvarsfull och bestämd hon är med saker. Hon är med sin son 24/7 och alla föräldrar behöver sin egentid, och alla gör sina egna val med hur man använder den tiden när man får tillfälle till det. Det finns föräldrar som lämnar bort sina barn varje helg för dom vill festa...kan man INTE säga sara gör, mongo

2009-06-06 @ 18:43:29
Postat av: Madelene

Börjar nästan bli upprörd av att läsa dessa mega löjliga inlav Pingy och Anna?! Vad har ni för liv..är ni föräldrar? Ja om ni resonerar som ni gör så kan ni inte vara några bra föräldrar...för har man så mycket energi att klanka ner på andra för att få sig själv att framstå som en så jävla mycket bättre mamma så är det något som är fel.. Folk som anser sig vara VÄRLDENS bästa mamma SJÄLV.. har inte förstått vad det innebär att vara just en mamma. Man lär så länge man lever på den punkten. Man utvecklas med sitt/sina barn hela tiden. Titeln världens bästa mamma kan bara komma från sina barn anser jag.

Lägg ner att kommentera sånt nknappt vet något om..de handlade inte ens om att supa på krogen så gå och lägg din energi på din unge om du har någon.



Stå på dig Sara..du rockar fett;) Du är redan en grym mamma..

2009-06-06 @ 23:03:56
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0