12 timmar senare

Lyan gick igenom utan ngr problem! =)

Och idag har jag varit rätt effektiv, även om det kanske inte känns så.
Men jag har:
- packat, diskat, städat, tvättat, druckit kaffe och tjötat skit med Anna,lagat mat, och fixat och donat!

Jag är verkligen helt slut!
Och är ännu inte klar med tvätten. Ska gå ner till tvättstugan runt 10 och hänga upp dom 2 sista maskinerna.

Imorgon så är det nästan D-day. Riktigt skönt!
Bilen står nu under täcke i Göteborg i det nya garaget. Det är också riktigt skönt! Då kanske jag kan få ha min karl hemma på Fredag kväll.
Saknar ju han så mkt så det är inte klokt.
Vi har ju knappt träffats under dom senaste månaderna, utan mer eller mindre bara sovit ihop och haft telefon kontakt.

Saknar min boo-boo. ♥

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Mm de va jättemysigt verkligen! :)



Skönt att lägenheten gick igenom utan anmärkning...!!

Kram

2009-03-27 @ 10:14:54
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0