Elmia 2009

Då var lunchen avklarad!
Och det var smaskigt värre! =)
Ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för ett besök till BM.
Efter det så ska jag faktiskt följa med älsk till garaget en stund, för att lyssna på den härliga motorns ljud! =D
Det var ju uppstart i söndags, och allt gick sååååå fin fint så! =D
Gött!

Fick hem alla papper från Elmia idag också, så nu är det 110% klart! Skönt för älsk att få en nytändning nu! Så nu har glöden blivit ännu starkare...
Det kan verkligen behövas för honom, för nu börjar han bli riktigt trött.
Men vem kan klandra honom? Först jobba på jobbet, för att sedan börja med sitt egna med en gång.
Tex, igår var han inte hemma förrens tio över 12.
Då var det bara att käka lite, för att sedan total däcka i sängen.

Och sedan gå upp igen på morgonen och göra om allt igen.

Jag som så gärna vill hjälpa till med det sista nu också, men tyvärr så blir det ju lite svårt eftersom jag inte klarar av att vara där och greja så länge. Orkar max 4-5 timmar, sen är jag helt slut i hela kroppen. =(
Så det blir ju helt klart ett tyngre lass för Fredrik nu. =(

Men snart är allt över!
Siktet är inställt på den 10 April, för då öppnas mässans portar, och lugnet kan komma!


Nu har jag babblat klart, nu ska jag hoppa in i duschen!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0