Fix fix!

Håller på och inreder inne i barnrummet för fullt! *torkar svetten från pannan*
Men nu är det verkligen inte mkt kvar! =)

BF idag, men bebis har bestämt sig att stanna kvar. Om det inte sätter igång i natt, men det har jag väldigt svårt att tro! Hade en hel del smärtsamma sammandragningar inatt, men that´s it!

Därför ska jag städa hela stället skinande rent, kanske åka och shoppa gardiner imorgon med syster&mams m.m.m
Man måste verkligen hålla igång nu så man inte bara sitter hemma och kollar på tv och klockan och blir frustrerad. Inte bra!

Min älskling Viveca var här idag, saknat  henne massor! =D Ska verkligen försöka se till att träffas innan helgen eller ngt igen! ♥

Nu ska jag fortsätta där inne och "boa"

/S

Kommentarer
Postat av: Viveca

Åhh Sötast!

2009-04-01 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0