Lugna puckar

Har det varit typ hela dan än så länge...
Orken har liksom inte riktigt infunnit sig idag, så då tar jag det heller lugnt än tvingar mig på det.

Har haft en bebis som verkligen har varit överaktiv idag, även fast så många säger att det lugnar ner sig eftersom det är trångt. Inte våran inte =)

Just nu går hockeyn för fullt här hemma! Kollar ju självklart på mitt hemmalag Frölunda som möter HV71.


Nu i pausen ska jag greja lite här hemma, ta kattlådan, diska och om jag hinner dammsuga lite fort.
Imorgon ska vi ju besiktiga lägenheten, så då behöver det inte vara skitigt. ;-)

Förresten... Är jag den enda i Sverige som INTE ska göra våfflor idag?!
 

/S

Kommentarer
Postat av: madelene

Här har du en till som inte gör våfflor idag=)

2009-03-25 @ 19:54:44
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0