More baby things...

Massa kort ska jag bjuda på nu!
 Till vagnen..   Snuttelejonet..
  5 myror är fler än 4 elefanter..=)  Dom första "skorna"=)

Detta hitta jag på stan idag.

  Hitta detta igår på coop. 1Par jeans och en body =)




Här har du Mamma! ♥ =)
SF måttet låg denna vecka på 35cm och bebis ♥- ljud låg på 135.

Mitt sista besök hos BM idag innan BF. Känns rätt skönt! Ska däremot höra av mig till min nya mvc i Götet om
bebis inte kommit innan vi flyttat.
Annars är det BVC som gäller...=)

Köpte lite saker till mig själv också, men det lägger jag inte upp ngt kort på! =P Bara för Fredriks ögon..=D
Nu har jag iaf allt till förlossningsväskan som ska packas nu i veckan. Väldigt skönt att det är klart!


Så nu väntar vi på dig bebis! =)
/S


Kommentarer
Postat av: mamma

5 myror är fler än 4 elefanter

2009-03-19 @ 09:06:41
Postat av: viveca

Sara snart får vi en bebis ju :P Förstår att du längtar! Han eller hon kommer att bli den sötaste bebisen någonsin! Bebis kläderna var jätte gulliga!

2009-03-19 @ 11:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0