Mys kväll!

Idag kom älsk hem relativt tidigt.. ♥
Trodde han skulle hålla på in till små timmarna, men han kom rätt tidgt. =)

Så vi lagade tacos och kollade på Let´s Dance! *smaskigt!* Och en massa mys! ♥

Imorgon så ska jag klä den sista dörrsidan, och packa. För det har jag inte gjort idag, jag har ärligt talat integjort många knop här hemma idag.
Har inte orkat, så jag har bara vilat och kollat på Entourage. =) Riktigt bra serie de där!

Har inte så mkt annat att skriva om, så jag tänkte bjuda på två härliga kort på lilla Leah.
Hon är gudmors lilla älskling! ♥




Bus fia! =D

Nu ska jag mysa lite med min älskling. Man får passa på medans han faktiskt är hemma. ;-)

/S

Kommentarer
Postat av: emelie

ni kom aldrig och hälsa på igår tråkmånsar! ;)

2009-03-07 @ 15:05:43
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0