Pancakes part 2

Nu vet jag varför min Mamma alltid suckade när vi ville ha pannkakor när vi var små. ;-)

Det tar ju sån jävla tid att steka!

Visst det är ju gott, men är det verkligen värt det? Nja, jag börjar verkligen fundera på det.
Men eftersom man kanske inte gör det så ofta, så kan man ju lika gärna stå ut dom få gånger man väl gör det.

Dagen so far har varit riktig lugn och skön. Har inte tänkt att göra så värst mycket idag, då min natt kunde varit bättre. Så jag ska vila en massa idag!
Men nog om det, ska inte alltid gnälla om mina nätter...=)

Ska däremot försöka packa lite mer ikväll, typ resten av kläderna och så, för i helgen ska jag hjälpa älsk lite med bilen.
Iaf så gott jag kan. =)
Nu är det verkligen inte mkt kvar på den!

Elmia 2009 ligger VÄLDIGT bra till! =D
För er som ska dit, så tycker jag att ni kan kika förbi MDS monter och kolla in våran fin bil!



Lite nedräkning här...
9 Dagar kvar till flytt.
12 Dagar kvar till BF.
21 Dagar kvar till Elmia.
=) 


Kommentarer
Postat av: emelie

vi ses på elmia! hoppas bebis får följa med så jag får ngt o klämma på? :)

2009-03-20 @ 17:23:13
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0