~Söndag~

Jahopp, då var det helgens sista dag, alltså Söndag.

Och idag ska jag tvätta kl 2, dammsuga och packa lite mer hade jag tänkt mig.
Igår blev det bara att packa en massa, plocka undan och byta sängkläder.
Märker ju att man orkar inte alls lika mycket nu, som jag gjorde för 1månad sen. Så då är det lika bra att lyssna på kroppen.

Vaknade iaf morse av att jag hade kramp i mitt finger (?) Händerna svullnar ju tyvärr när jag sover har jag märkt, samma sak med fossingarna. Men som tur är, så går det ner nästan helt när jag varit uppe och rört mig ett tag! =)

Gårdags kvällen tillbringade jag och älsk i soffan och kollade på Melo, det var väl bra fram tills slutet.
Jag orkar liksom inte ens kommentera vinnar låten eller allt annat. Det enda jag kan säga är så som en kompis till Fredrik sa.
- Men det ska ju vara skit som vinner.

Och det har han väldigt rätt i! Ju mer låten suger, ju mer chans har du att vinna hela skiten.

Nu ska jag krypa ner brevid Fredik och väcka han...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0