Super woman?

Det kan man ju önska att man vore!

Bara av att tvätta nu, gör mig till en klubbad säl.

Tur att man har den stora tvättstugan, så jag kan gå ner när jag själv vill... Tvätt tid från 14-22 är inte fy skam! Plus 1½timma tork tid efter 22. *tummen upp!*

Bara att ställa kassarna inne i torkrummet sen när allt är klart, så kan älsk ta upp dom sen när han kommer hem. Det är lite tungt att bära för lilla mig...

Annars har jag inte gjort så mkt mer idag, dammsuga är ju bara att glömma. Det ska jag göra imorgon, när jag inte har massa tvätt inbokat!

Det enda som är ett måste imorgon är att vi ska till Socialstyrelsen och skriva på faderskapsbeviset så är det klart sen!
Sen har  jag nada att göra! Får hoppas på lika fint väder imorgon som det var idag, då kanske det kan bli en promenad =)  (?)

Nu ska jag gå ner till tvättstugan, hänga upp 2 maskiner och sätta igång 2 till.

Satan va gött det kommer att bli sen, både tvättmaskin & torktumlare och även en diskmaskin i det nya boendet! Inget spring till tvättstugan, och inget mer diskande för hand av allt! Då kan jag gladeligen diska kastruller å sånt för hand då och då! =D

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej hej! Skönt att höra att fler tänker lika=) Vet du vad ni ska få? Lycka till iallafall=)



Ha en jätte bra kväll

2009-03-15 @ 20:39:29
URL: http://annml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0