1 Maj

Och 9 dagar kvar tills älsk fyller år!
Gårdagen var lugn och skön. Vi var hemma hos mina föräldrar ocg bjöd dom på middag. Jätte trevligt, som vanligt! =)
Idag så blir det väl också lugnt, mår fortfarande inte bra. Snorar, hostar å mår skit.
Inte bättre blir det heller av att jag är pollen allergiker, och känner av det! Så det är rätt mycket som inte är på topp just nu! =/
Men det vänder, det gör det alltid!
Får se vad vi ska hitta på idag när Fredrik kommit upp ur sängen. Han och Lucas ligger där inne och gosar. =)
En sak som jag vet Fredrik ska göra är att byta bromsar på brukshäcken.Sen får vi väl helt enkelt se.


Våran lilla mosklubba som faktiskt är 4 veckor idag! =D

Nu ska jag äta lite frulle, sen hänga upp en tvättmaskin.

/S

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

sötis:)

2009-05-01 @ 14:03:25
URL: http://www.halshammar.se
Postat av: h

glömde säga grattis;)

2009-05-03 @ 18:47:00
URL: http://halshammar.se
Postat av: =)

mosklubba?

2009-05-04 @ 20:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0