Det är tur!

Det är tur att man blir glad av några leenden och skratt av sin bebis. Annars hade jag varit ett riktgt vrång styre just nu!
Inatt har nämnligen lill plutten väckt mig varannan timma för mat. Säkert inne i en ät/väx period nu. Helt sjukt hur mycket en sån liten sak kan äta så mycket!
Eftersom jag ammar & ger tillägg så är jag ju vaken. Kan ju inte bara lägga han vid bröstet, se till att han tar tag och somna om nu. Nu måste jag hålla koll på flaskan och rapa ordentligt efteråt.
Och när han ammar så ligger han och gråter samtidigt, antagligen för att han inte får så mycket mjölk som han vill ha.
Snacka om psykiskt knäckande.
Men min syster Lina tipsade om amningste, så det försöker jag med nu! Hoppas det funkar bara, för jag vill ju amma! =(

På dagens schema så vankas det student! Känns som om det var 100 år sen jag sprang ut från skolan, full som en kanon och överlycklig. Men det är ju inte så himla längesen ändå.
Tur att det finns kort som man kan kolla på om man glömmer av lite för mycket. nackdelen är bara att jag var så karate full så varenda kort ser jag ut som stesolid stina som gått på seglar vattnet x2. =) Men vad gör det? Jag hade kul!
(För er som inte vet vad seglar vatten är, det är vodka på göteborgska!)

Tänkte bjuda på lite kort på hur det ser ut hemma hos oss. Kanske lite rörigt, men det är lite kvar att göra plus att det ska bäras ner saker till källaren. Och det orkar inte jag göra själv.
   
Tack Mamma för hjälpen med gardinerna! =)  
 
Kolla Fredriks nya garderob i fotöljen!
    
Den bruna fotöljen är inte min det är min syster Lina.. Hon ska bara hämta den ngn gång! =)




Morgon träning i soffan! =) Våran lill snutt! Kolla förresten in valkarna på armen! =D


Och nu blev man trött! Efter detta tog det inte lång tid innan han somna!
Det var bara att lägga han i vagnen så somna han helt själv, utan vaggande och napp!


Nu ska jag käka lite lunch och sen hoppa in i duschen.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Riktigt trevligt ni har fått det i GBG, Hoppas allt är bra.

2009-05-28 @ 12:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0