Helgen

Börjar smått att lida mot sitt slut. Inte så kul, men vad ska man göra?

Helgen har varit bra iaf, förutom en sak.
Våran GPS som Fredrik vann i sitt tredje pris blev stulen i Fredags kväll. Ngn jävla idiot som hade gjort inbrott i våran och en annan bil nere hos mams&paps.
Skit tråkigt! Ibland är det en jävla tur att man inte kommer på folk när dom gör sånt där. För vem vet vad som skulle hända då?
Nu är det iaf skador på bilen, så det är inte ett dugg roligt! Visst det är ju lack skador, och det kan vi ju fixa själva. Men ändå!
Och rutan som idioten hade sönder är redan bytt som tur är. Det är tur att v har det intresset som vi har, för det finns alltid ngn som har det som man behöver ha om ngt går sönder. *tummen upp!*



Idag ska vi/jag ner till mams & paps, och fixa det sista med gardinerna! Och om det fortfarande är halv fint väder så ska jag slipa ner deras ute möbler som ska målas. Ngt måste jag ju hjälpa till med, är ju jämt där.
Men hur kul är det att alltid vara hemma själv? Missuppfatta mig inte nu. Det är jätte mysigt att vara hemma med Lucas, men ibland kan det vara skönt att ha ngn vuxen att prata med. Och inte bara massa bebis prat mellan mig & Lill skrutten.
Oftast så åker Fredrik direkt till garaget från jobbet för att greja med bilen. Och jag vill inte sitta hemma och vänta på honom hela tiden.
Så då våldgästar jag hellre mina föräldrar. Jag har ju trots allt inte bott hemma på ett tag, så jag har ju lite att ta igen. =)

Fast jag är rätt säker på att det finns folk som inte tycker det.

Men innan vi kan åka ngn stans så kanske Fredrik borde gå upp, så det ska jag få han att göra nu!
Bjuder på ett kort som Christian tog på Lucas när Jessica höll honom under tiden som jag gjorde mat till honom. Kortet är från våran grill kväll.


Han snodde Jessicas tumme och vägrade släppa det! Så hungrig var han.. Sötnosen..♥

BTW  - På torsdag ska jag ÄNTLGEN till frissan och fixa mitt burr! =D

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag va hos sjukgymnasten och gjorde massa övningar och hon sa att det inte hade någonting med foglossning att göra utan att det va att barnet ligger så lågt ner så att det stör svanskotan. tyävr=) Inget som hjälper mot det. Tankarna börjar bli lite bättre nu, men innan kunde jag lixsom inte riktigt förstå, och hade så svårt för att tänka mig som mamma, och att sen jag skulle va mamma ledig 1 år helt själv, utan erfarenhet av barn, hur skulle det gå, och sedan har det varit lite inom familjen, inte min. Vill inte skriva här då folk säkert snokar :D ingen mail adress? Vilka idoter det finns, att man aldrig ska få ha bilen ifred..Under tiden vi bodde i stan sparkade dom in sidan på Tobias bil en gång, snodde gps:en i hans firma bil, och repade min huv. alltid något. Jag blir så förbanand på sånna idoter som inte kan lära sig skillnaden mellan ditt o mitt. Vad kul att umgås med familjen så mycket, det kommer säkerligen jag med att göra. =) dom bor bara 2,5 mil ifrån oss, så det är skönt. Min bästa vän är också gravid nu, så det är lite extra skönt att ha någon man kan prata med om allt. Er Lucas är så otroligt söt, vilket charmtroll han är=) Många Många kramar till er!!

2009-05-24 @ 13:10:00
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja jisses va han kunde suga hårt...han va riktigt hungrig...hihi ;-)

2009-07-05 @ 13:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0