Hello!

Inga bilder ännu, har glömt kameran hemma hos Mams&Paps. Så det får komma i ett senare inlägg isf.
Men en bild på tårtan kommer allt! För den var SMARRIG! =D

Tänk er en stor,fluffig,choklad tårta med härligt söta jordgubbar! *mumsfilibabba!*

Idag ska jag fortsätta fixa här hemma. Har varit på ikea och handlat lite. Så nu kan vi äntligen plocka iordning alla kartonger som står i vardags rummet!
Nu ska det bli ordning igen! Så skönt! Hatar när det är stökigt, verkligen det värsta jag vet.
Annars har det väl inte hänt så mkt mer. Myser och sniffar på lilla Lucas varje dag, och njuter! ♥
Helt sjukt vad fort det har gått, imorgon är han redan 6 veckor. Och jag förstår verkligen vad folk menar med att det gå fort.



Lill plutten ngr minuter gammal bara! =D ♥



Första besöket av släkten på BB. Här med min syster Lina & Lucas kusin Leah. =)


Och en mosklubba som är 1månad här i morfars knä! ;-)

Längtar till helgen iaf! Fredag blir det till att handla mat till lördag och putsa på bilen.
Först blir det bilutställning på lördagen, sen på kvällen så blir det lite grillning med tillhörande trevligt sällskap,alkohol (Till grabbarna grus aka svamparna) god mat och mys!
Och det allra bästa är att vi ska inte vara hemma hos oss, utan vi har fått låna (läs tagit förgivet) mina föräldrars hus, som ska åka till min syster Anna i Enköping imorgon.

Så vi har en hel kåk att röra oss i! Så skönt! =)

Nu ska jag dricka lite mer kaffe, och skriva klart förlossningsberättelsen! ;-)

*Vinkevink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0