Klippning!

Efter en fin dag igår med shopping, familj och klippning så kunde dagen inte bli bättre!
Bästa dagen på länge! =D

Jag är SÅÅÅ nöjd! Trivs redan i nya färgen och med klppningen! Kan verkligen inte bli bättre! =D
  
Färgning på G! ^^

Tack till Mamma, Lina & Leah för sällskapet och barnpassning! =D

 

Efter ca 2½timma så var jag äntligen klar!


Ska däremot dit igen på måndag för en ny omgång med färg.
Eftersom jag har blekt sönder alla mina pigment i håret så var vi tvugna att sätta i nya. Så det som är rött i håret på bilen är pigmenten. Men dom försvinner till nästa färgning! =D

Så om ni vill bli sjukt bra omhändertagna ska ni gå till:
Salong Europa
Teaterg. 24
031-152011

Ligger uppe vid avenyn! Tveka inte att ringa dit! =)

Nu ska jag äta lite frulle, sen blir det att gå ut och sätta sig och sola! =)
Sen vankas det student!
Tjingeling!

**Madde - Nu kan vi ta och göra den där plåtningen! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0