Royal Pains

Efter att ha kämpat med att lägga en helt övertrött bebis, i över 1 timma ska jag nu tillbringa 1 eller 2 timmar framför serien "Royal Pains" och varva ner lite.

Dagen har jag och Lucas bara tillbringat hemma, varken jag eller han har varit helt 100.
Men det tar vi igen imorgon, ska in till stan och strosa runt med mams och kika i affärer.

Har funderat hela dagen vilka kort jag ska använda till beställningen av canvas tavlor.
Men det är så sjukt svårt! :O
Man har ju trots allt en hel del kort på lilleman, och även en hel del bra kort som Madde har tagit, så det är inte så lätt att bara ta 2 eller 3 kort.

Men just nu lutar det åt dessa kort..





På sista korten vill jag att hjärtat ska vara rött, men resten i svart vitt.
Om det kanske går? :)

Vi får väl se..:)
Nu blir de att glo vidare på "RP"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0