Seriöst?

Lappmöglet har tydligen bestämt sig för att välla ner i dag på Göteborgs gator.
Jag är en av dom som inte är så där värst förtjust i just lappmögel, (även kallat snö tror jag av andra mer normala människor?)
Jag tycker bara att det är jobbigt, kallt och heeelt meningslöst.

Det finns dock 3 fördelar med det
- Det blir ljusare ute när det ligger snö på marken.
- Barnen tycker tydligen att det är roligt.
- Och sen är det väl lite mysigt att ha den där till julafton.
Men that´s it!

Sen kan den gott å väl försvinna. När vi bodde i Kga så var snön där ett bra tag, tilloch med in på mars månad. Och oj oj oj vad jag hatade det!

Så det är ett BIG NO NO på just snö.
*

Idag har jag inte gjort så mkt, var iväg till gymmet och tränade imorse och sen hem igen och leka och mysa med lill plutt ♥

Och resterande av dagen/kvällen ska jag nog tillbringa i soffan eller att leka på golvet med Lucas.
För det mina vänner, är det allra bästa som finns! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0