1/10/09

Jisses... Redan 1 Okt.
Tiden bara flyger iväg, och jag undrar verkligen vad man gör av tiden under dagarna... Tycker att man bara går upp, och sen så är det dags att gå och sova igen.
Känns som om man inte får gjort ngt alls..

Här hemma idag så har Lucas fått sin morgon gröt och tyckte det smaka skit. ;-) Mer i ansiktet än i magen.. =D
Sen har dom 2 första tänderna äntligen kommit upp, efter månader med en massa dreggel och ännu mer dreggel!
På dagens To do är det tomt, ska bara mysa. Efter 3 så ska jag åka ner till älskade mams och mysa med henne. ♥
 
Varför jag inte orkar blogga är för att det händer rätt mycket runt om kring oss just nu, och det suger verkligen musten ur mig. Så när kvällen väl kommer så är jag så slut och jag orkar inte sätta mig och blogga och försöka kringgå det som är just nu. 
Utan då blir det att surfa in på "Ansikts Boken" ist, för där behöver man inte tänka så mkt.. 

Men jag är riktigt glad för mina killar i mitt liv, utan dom så vore inget värt allt slit... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0