Tack tack! =)

Tack så jätte mycket för alla tips! =)
Nu har man lite mer att tänka på i denna djungel.

Tyvärr så tror jag inte att vi kan åka till Thailand ännu, det är nog inte så snällt för Lucas att åka så länge.
Sen så kommer vi att vara 2 familjer som åker, och deras lilla bebbe kommer också att vara runt 1 när vi åker.
Så jag tror att vi får åka ngn stans närmare.

=)


Så om ni har ngr fler tips på resmål som är lite närmare så bring it on! =D
Det vi har pratat om lite halv som halvt är Turkiet,Cypern,Grekland,Spanien osv...
Typ dom vanligaste resmålen.
Men det är ju ett tag kvar tills vi ska åka, men det kna vara skönt att kolla lite extra så allt känns kanoners när vi bestämmer oss! =D

Nu ska jag mysa med min lill älsk som precis vakna efter sin nap! ♥

*Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: charlotta sundh

jAG TYCKER GREKLAND. har varit i grekland 6 gånger och jag älskar deeet .

2009-09-18 @ 11:19:45
URL: http://charlotta90.blogg.se/
Postat av: Josse

Grekland tycker jag =) Vi va på Rhodos förra året, det va underbart. Jätte fint och mysigt. Och det fanns mycket att hitta på. Hoppas allt är bra med er? Kramar

2009-09-21 @ 15:31:26
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0