Dag 2

Jahopp, dag 2 av mitt nya "liv"
Går faktiskt rätt bra, det jobbiga är ju att man är hungrig nästan hela tiden och tänker på när man ska få äta igen. Så det blir en hel del vatten hela tiden.
Men jag ska nog fan fixa detta, har tänkt att ca 10 kilo ska bort! Blir det mindre eller mer, så är jag nöjd hursom.
Ska försöka att inte stirra mig blind på vågen, utan att fokusera mer på cm i omkrets.

Träningsformen är promenader, gym och träning hemma när jag inte kan komma iväg till gymmet.
Och nej, jag tänker inte skriva allt här på bloggen, utan denna info ^^ tycker jag räcker =)
Målet är inte att bli en sticka, utan att jag ska trivas med mig själv igen. Och må bra.

Man kan ju alltid försöka, eller hur? =)

Nu ska jag leka och mysa lite med Lucas som vakna efter sin nap för en pyttestund!

Tänkte gått ut och gått nu, men nu haglar det. Så jag tror nog vi stannar inne en stund till ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0