Men hallå!

Jisses...

Jag har helt glömt bort bloggen!

Det har ju varit så underbart väder ute, så jag har helt glömt bort min blogg! *ooops =P

Allt rullar på i vanlig ordning = full rulle ;-)

I dag har jag nog startat dagen så bra som jag bara kan, satte klockan vid 7. Gav lilleman välling i sängen och drog på mig kläderna under tiden. Satte upp håret i en slarvig tofs och drog ut på en timmas promenix!
När jag kom hem så sov killarna fortfarande, så jag smög in i köket och satte igång kaffekokaren och duschade under tiden.
Finns verkligen inget bättre än att få känna nybryggt kaffe o höra fåglarnas kvitter på morgonen! =)

Vårkänslor? Jajjemän, den osm inte har det har ju inga känlsor alls ;-)

Efter frulle och lite bus med lilleman var det dags att gå  ner till BVC, där blev det 2 sprutor och vikt/längd.
10 240g & 77,5 cm lång! Våran bebis är ingen bebis längre, han är en liten grabb! ;-)
Så efter lite flörtande från Lucas sida gick vi sen hemåt igen. =)

Nu sitter jag här och väntar på att han ska vakna, vilket han borde göra när som. Han har sovit i över 1½ timma nu.
Sen blir det att träffa Theresé och Alicia en sväng och åka till Olskroken för att möta upp underbara Mamma ♥

Btw, Ett stort grattis till min underbara Mamma! ♥
Du förtjänar verkligen detta, och jag hoppas att allt blir kanon!

Nu ska jag plocka lite, innan min älskade lilla grabb vaknar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0