Skäms...

Jag är en mycket dålig människa, jag erkänner.

Men, jag har inte orkat.
På kvällen nu förtiden när lilleman somnat så har jag alltid varit helt slut.
Så det har blivit lite "kvalitetstid" med gubben min, och sen har john blund knackat på min axel. Lika bra att lyda han tror jag ;-)

Dieten går faktiskt riktigt bra! Känns skönt att se och känna att kläderna sitter lite lösare nu! Har inte vägt mig, och inte mätt mig heller. Varför göra sig besviken om det man känner inte stämmer? Right!? :-)
Nu är det iaf inte många dagar kvar på denna diet med bara 800kcal om dagen. Ska bli rätt skönt att börja äta igen!

Annars har det väl inte hänt så mkt, inte mer än att lilleman växer och utvecklas så det knakar.
Idag så sa han min brors namn på sitt egna lilla sätt. Gullunge! ♥
Häromdagen när jag pratade med min mamma i telefon så pussade han på displayen när han fick prata med sin mormor, det ni! Det är kärlek det! :-)


Våran knubbis! ♥

Har börjat kolla på olika dagis/förskola nu också, det är nog på tiden tror jag. Har sökt till ett, men inte fått svar ännu. Så det är kanske lika bra att öppna möjligheterna runt om kring, och inte fokusera på bara en förskola. Även om jag helst ser att han går där, men man kan inte alltid få som man vill!
Väntar på svar ifrån 2 st lägenheter som jag sökt också, får vi någon av dom då blir det att byta kommun tillomed!
Så nu håller vi tummar & tår! :-)

En annan glad nyhet är att bilen är inlöst och killen som gjorde brottet har blivit gripen.
Han var tydligen lyst för andra brott som han gjort, och hade span på sig. Efter att dom gripit honom och kollat blodet var han fast! Så det är gött att aset får sitt straff! =D

Nu ska jag återgå till soffan innan det är dags att sova.

*Vinkivink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0