Vallåkra 2010

Sjukt rolig helg med nyfunna vänner & gamla goa vänner!
Det var en barnfri helg, som jag verkligen behövde för att ladda upp batterierna.
Nackdelen när man är borta och bara har fokus på bilar, är att suget för att pilla och fixa med bilen blommar upp igen. Om det nu kan kallas för en nackdel? ;-)
Planer blossades iaf upp i Helsingborg som ska fixas i vinter med bilen, ska bli kul att komma igång med det som jag faktiskt tycker om att göra igen. =)




Topp 10 - Sveriges häftigaste volvo.

Iår igen =) Det kändes faktiskt rätt kul!



Idag så blir det en sväng ut till Bilia Sisjön där http://www.turboperformanceclub.com/ har en träff.
Fredrik är redan där ute, (men eftersom vi inte vill att Lucas ska åka i bilen ifall det händer något) så åker jag & Sandra dit senare. =)

Hoppas på att vi kan hitta på något roligt ikväll också, en hemma kväll med tjöt & några öl är ju aldrig fel =D

Nu ska jag göra lite frukost till oss 2 här hemma sen hoppa in i duschen!

Hej hopp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0