Julafton 2010

Vilken julafton...
Lilleman fick så mycket julklappar, så hälften vore nog! :)

Och även jag, jag hade verkligen inte förväntat mig något då både jag & Fredrik sa att vi inte skulle ge varandra julklappar.
Men oj sicka klappar jag fick! :)

Lucas lista slutade så här
*En stor mimmi pigg
*En stor låda med duplo + en traktor
*Vit Mckinley fleecejacka
*Bruna didriksson fleece byxor
*Tågbana
*Redskap till hans kök
*Mjuka mackor & pålägg till hans kök
*Mjukis byxor från FIX
*6 par kalsonger
*Barbapappa tröja
*Musse pigg tröja
*Stinky morgonrock
*Stolar från MIO
*Bord från IKEA
*Ett hus med klossar som man passar in
*Strumpor
*En liten electrolux dammsugare
*Po.p vantar & fuskpolo
*Ett underställ av ull
*Matta till hans nya lekhörna i hans rum
*Pengar
*Mussepigg dvd
*En liten lastbil

Säkert massa saker jag glömt, men det var det jag kom ihåg! :)

Jag fick
*En GANT tröja av Fredrik
*Shepherd tofflor
*Paco Rabanne Lady Million parfym
*Sist men inte minst...
Jag får hela mitt körkort betalt av Fredrik, så fort jag väljer att ta tag i det igen!!! :) ♥

Så nu har jag verkligen en sporre att ta tag i det igen :)

Underbar julafton med andra ord! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0