Bugaboo

Äntligen!!!!
Mitt nya chassi är äntligen på väg!!!

Tyvärr så fick jag ett måndags exemplar på chassit, och efter 1 mail med mina fel på det är ett nytt chassi på väg!
Så underbart! :D



Idag har vi inte gjort ett skit, jag har inte ens borstat håret och har fortfarande mys kläder på mig.
Att Lucas har på sig mys kläder och inte pyjamas fortfarande tycker jag är ett under ;)
Dagen har bara gått i slöhetens tecken.
Men det är skönt att inte behöva göra något, specellt med en ledsen, mammig och extremt trött bebis.
Kollade förut i hans mun, och mycket riktigt tand nr 7 är på väg  underkäken. Ser även ut som att 1 till i överkäken är på väg också.
Får hoppas på att dom kommer snart, och att det kommer att gå så smärtfritt som möjligt för honom!
Men jag kan iaf bjuda på två kort från idag


Sötnosen imorse när vi busade :)



Och ett kort som är taget för ca 20min sen! Efter att ha sovit i 2 timmar så är Lucas pigg som en mört och glad igen!
Kan vara skönt för hans trötta mamma som inte gick och vilade när han sov, för hon spenderade den tiden framför tv:n och datorn. :)
Men sova kan jag ju göra inatt! ;)
Nu ska jag slänga in tvätt i tvättmaskinen och sen blir det nog att mysa & busa lite med Lucas innan det är dags att laga middag och bada honom.


Vad har ni för er ikväll?


Kommentarer
Postat av: Malin

har precis kommit över min jobbiga tröskel så plågat kroppen nu...gud vad snabbt han växer

2010-02-04 @ 18:18:17
URL: http://mrsmars.blogg.se/
Postat av: Anna

så söt han e lilla Lucas synd vi inte har träffats än va ju trotts allt ett bra tag sen. >Får försöka ses snart tycker jag Kram

2010-02-05 @ 17:01:51
URL: http://www.mammatillfreija.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0