Årsresumé av 2009

Här kommer den.
Min årsresumé blev några dagar försenad. Men vad gör det? Jag kommer ihåg lite iaf :)

Man kan ju säga kort och gott att 2009 var det bästa året någonsin!


 
  
 
 
  
 
 
 



2009
Som börjades med en flytt från Söder till Västkusten.
Året jag blev mamma, den största upplevelse jag någonsin varit med om! Det finns inga ord på denna planet som kan förklara för ngn annan hur det är att uppleva att få vara med att få sitt barn.

Vännerna Sören & Sandra fick sin efterlängtade lilla prinsessa Emelie. :)

Sommaren som kändes som en kort period bara, men var helt underbar för det! Många grill kvällar med god mat & goda vänners sällskap.
Bilträffar som verkligen gett resultat för alla dessa månader i ett garage med många timmars slit.
Varav ett 1 pris i 700-serien nere i Helsingborg & den största volvo träffen i norden. 

En kort resa till Karlskoga under semestern och en liten barnfri weekend till Helsingborg i Augusti var det som gjordes.
Fotografering med Madelene gjordes, x2 dessutom. Dessa kort är helt underbara och även Madelene.
Så all kärlek till dig!

En gammal vänskap sen barnsben blommades upp igen efter något år på is.
Även Theresé fick sitt första barn 2009, så detta året var stort för henne med.
Och lilla Alicia välkomnades till världen!

4 år med älsklingen firades, tänk att 4 år kan kännas som om det var igår! :)

Lucas första jul firades i Karlskoga hemma hos Farfar & Eva med faster Maria och hennes familj.
Även om han kanske inte kommer komma ihåg den första julen, så vet jag att han hade det toppen!

Så 2009 har sprungit förbi i en hemsk fart! Ibland så fort att man knappt kommer ihåg hälften av det som har hänt. Men så bläddrar man igenom några kort, och så kommer man ihåg det som om det var igår.

Det har bara hänt 1 sak detta år som inte har gått i glädjens & kärlekens tecken och det var den 20 November.
Dagen då vi fick låta våran älskade lilla pisse Dennis få somna in efter några års sjukdom. Han kämpade in i det sista, våran kämpe! ♥
Jag hoppas och tror att han har det bättre där han är nu. I katthimlen med oändligt många möss att jaga och busa med, och utan medicin och sjukdom.

Älskade lilla Dennis.
Gud så vi saknar dig, men vi vet att du har det bättre nu! ♥

Året avslutades hemma hos mina föräldrar med min syster & familj.
2009 års sista måltid bestod av:
Bruchetta med skaldjursröra
Hel stekt Oxfilé med potatis gratäng, och en portvinssås och sallad så klart
Kryddig yougurtpannacotta med hallon sås
Gott & dricka till
Och självklart skumpa till 12-slaget!

Så mina damer och herrar, vårat 2009 kunde inte varit bättre.
Nu välkomnar vi 2010 med öppna armar, och väntar med glädje på vad som kommer hända. :)

All kärlek till er läsare, hoppas erat 2010 också kommer bli helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0