Förnyar

Jag håller på och fixar här lite på bloggen.
För jag är verkligen SÅ trött på den gamla designen, med tummen mitt i handen när det gäller datorer och sånt här så får jag lite hjälp av snälla Madde. :)
Hoppas att suget på att blogga ska komma tillbaka ännu mer när det är som jag vill ha det sen. :)

För annars finns det nog en stor risk att jag förstör precis allt, och stänger ner skiten annars.

Annars har det varit lugnt hos oss, lilleman växer så det knakar och är ju snart 1 år redan.


Vart har det året tagit vägen undrar jag varje dag... Helt sinnessjukt!


Imorgon så ska jag och Theresé åka och köpa barnvagn till henne. Tyckte hon skulle hitta sig en mindre vagn,som inte vägde bly och är stor som ett hus och det gjorde hon. :)
Senare på kvällen så blir det tjejkväll hemma hos Josefina, kommer att bli riktigt roligt att göra ngt annat förutom att bara sitta hemma som vi nästan alltid gör på fredagskvällarna.
Killarna får helt enkelt ha sig en garage kväll under tiden som vi "tanter" kacklar.

Hoppas att natten blir lugn och fin här hemma, lilleman hade lite feber innan han skulle sova. Men det är säkert dom nya tänderna som spökar.

Hoppas ni har det bra där ute, som fortfarande läser bloggen trots kassa updates. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0