Good morning!

Eller det är ju snart eftermiddag ;)

Natten har varit reativt lugn, ingen hög feber.
Mysko det där, ena dagen jätte hög feber för att sen försvinna till nästa dag.
Ingen tjej kväll blev det heller för min del, fick snällt stanna hemma med Lucas.
Får hoppas på att det blir fler gånger, kul att göra ngt nytt ngn gång och inte samma saker jämt.

Förresten, snälla Madde har hjälpt mig med min nya design! Och jag är verkligen sjukt nöjd med den! :D

Du kan gå in och kolla på henns blogg och få se en inblick i hennes liv :)
http://madelenel.blogg.se/ 

Tack än en gång Madde, du är riktig gullig!

Nu ska jag försöka få Lucas och sova middag en stund, och sen ska jag försöka få upp Fredrik som fortfarande sover.
Tänk om man själv kunde få sova länge ngn gång, vad skönt det hade varit! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

riktigt nice design...

2010-01-23 @ 10:51:12
URL: http://mrsmars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0