Härliga Söndag!

Jaha, och då var det söndag.
Inte för att jag märker av att det är helg, men alla ni andra gör ju det :)

Gårdagskvällen spenderades enbart hemma med tillhörande slapp.
Städade hela lyan på förmiddan och efter det så hände det inte så mkt mer.
Men det är skönt det med! :)
På dagens schema ekar det tomt, funderar på att dra med mig min sambo till IKEA, får väl se hur sugen han är på det ;)
Känner jag han rätt, så kommer det inte att bli så. :)
Imorgon ska jag träffa söta Viveca för en fika och babbel.
Kommer bli kul, för nu är det på tok för längesen vi träffades.

Nu kallar lilleman på lite mat i magen, och sen blir det frulle för min del! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0