God morgon!

Solen skiner, himlen är blå, kaffet är varmt och Lucas sover fortfarande.
Kan ju inte klaga och säga att jag inte fick en bra start idag iaf ;-)
Gick upp vid halv 7, satte på kaffekokaren och hoppa in i duschen medans jag ändå vänta på att den skulle bli klar.
Och nu sitter jag här, ska strax gå och torka håret kanske slänga på mig lite smink och sen blir det att åka en tripp till Kungälv. Ska handla lite tårt saker på "Tårtdecor" Och "Göteborgs Kex" till Lucas födelsdagskalas.

För på lördag fyller han redan 1år! Heeeelt galet!
Håller på och planerar för fullt, och det ser ju faktiskt ut att bli helt kanon! :D

En nackdel är väl att han fyller på påskafton iår, men vad gör det! Det är hans dag för det! =)

Nu ska jag fixa håret och njuta av lugnet för stormen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0